piątek, 22 kwietnia 2011

Sto lat! Sto lat!

W świecie wirtualnym są prawdziwe osoby.

Czasem te osoby są sobą, czasem kłamią, oszukują..

Ja mam o szczęscie, że trafiam  na wyjątkowe, przyjazne osoby.

Jest szczególnie kilka, które stały się bliskie memu sercu.
Jedną z nich jest Karolina, która dzisiaj obchodzi 25. urodziny :)
Aż strach pomyśleć, że za równe dwa miesiące ja będę obchodziła swoje święto :P

Jako, że Karolina jest wyjątkowa i mi bliska nie mogłam Jej nie zrobić niespodzianki :)
Dostała trochę gadżetów Wielkanocnych :)




I dostała prezent urodzinowy. Wytrzymała i prezent otworzyła dopiero dzisiaj :)
A prezentem są:
Świeczniki z ukochanym Paryżem Karoli i Jej Męża, magnesik i oczywiście hand made kartelucha z przydasiowymi kwiatkami od Ani  wymianki kurczakowej :)




Karolinko jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz