czwartek, 13 stycznia 2011

Serwetkowy odzew :)

Myślałam, że te Mikołaje, które co jakiś czas robią mi niespodzianki, były tylko przed świętami, a tu się okazuje, że wcale nie :) Jak nie miałam serwetek tak mam teraz całą kolekcję :)
Te dostałam od  Tialany , o której już kiedyś pisałam :)
 Te dostałam od Kumpeli też z pingera
 A te od Eweliny


 Najbardziej rozwaliła mnie ostatnia przesyłka. Dostałam 27 wzorów serwetek!!! A każdy ładniejszy od poprzedniego :) I to od kogo.. od Bożeny, która niestety nie ma bloga, ale była jedną z organizatorek świątecznej wymianki u artnova..
Wszystkim jeszcze raz dziękuję z całego serca :) Z pewnością je wykorzystam. Wszystko w swoim czasie :)

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę ci tych serwetek - sliczniusie. ale też mam moja małą kolekcję. Ech miałam ci wysłac fotki czy czegoś byś nie chciała ale jak to ja wyfrunęło z głowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne serwetki, no i decoupagowanie też Ci nieźle wychodzi. Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i na moje candy: http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń