poniedziałek, 10 września 2012

Wróciłam i oddaję dobro, które dostałam nie raz..

Wakacje cudowne choć jak dla każdego za krótkie :) Żeby jednak o lecie jeszcze przez chwilę pamiętać postanowiłam zorganizować konkurs/rozdawajkę :)

Nagroda:

Nagrodą za poświęcenie odrobiny Waszego czasu na moją stronę będzie twór wykonany specjalnie dla Zwycięzcy. Nie wiem jeszcze jaką konkretnie twór formę przybierze, ale Wy będziecie mieli największy wpływ na to w jakich twór będzie kolorach i w jakim stylu.

Zasady:

1. Lubicie Ptasiową na fb klikając na link, lub od razu w znaczek po lewej stronie.
2. Pod postem na fb zgłaszacie swoją chęć udziału w konkursie/rozdawajcie.
3. Na mój mail: kasiennka@o2.pl przesyłacie wiadomości z kolorami, motywami, zdjęciami, które miałyby być inspiracją do zrobienia przedmiotu specjalnie dla Was i krótkim opisem dlaczego miałby on wyglądać tak a nie inaczej. Pamiętajcie, że ma być to związane z kończącym się właśnie latem.
 4. Udostępniacie ten post na swoich tablicach na fb.

Zgłoszenia przyjmuję do 22. września a ogłoszenie Zwycięzcy nastąpi 23. września czyli w pierwszy dzień jesieni. Wybiorę najciekawszą wypowiedź :)

Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz