niedziela, 19 grudnia 2010

Zaległości part 1 - Wymianka aniołkowa

Dość często mówię, że kończący się rok nie był za dobry, nie tylko dla mnie, ale też dla moich bliskich.. jednak Nowe znajomości, ludzie, których poznałam przez ten blog i blog na pinger.pl dają mi powody, bo pierwotne myśli odłożyć daleko, daleko w kąt..

Nadrabianie zaległości muszę zacząć od relacji z Wymianki Aniołkowej, którą prowadziła przesympatyczna Agnieszka . Miałam to szczęście, że to ja mogłam przygotować dla Niej niespodziankę. Wyzwanie było ogromne, ale mam nadzieję, że sprostałam zadaniu :)
Niespodzianki zapakowałam tak:
W tym były kolejne paczuszki:
A w tych kolejnych paczuszkach było to:


I całość podkradzione od Agnieszki :)

Z tego co wiem, to niespodzianka się spodobała :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------

A teraz czas na to co ja dostałam:) Dla mnie niespodziankę przygotowała ta tajemnicza Pani :)
Nie ukrywam, że strasznie czekałam na tę niespodzinkę, tym bardziej, że wyżej wspomniana Agnieszka zdradziła mi tajemnice, iż widziała mój prezent i jest cudny :)

Więc..
Siedzę proszę ja Was i robię kartki i zakładkę na zamówienie w między czasie wypiłam 2 litry herbaty i przyszedł moment na dorobienie kolejnego litra złotego napoju. Wchodzę do kuchni a tam.. JEST! Przesyłka :)
A co w środku?
 Skarby! 
 
Aniołek na co dzień. Ręcznie wyszywany. Świetny. Jak będziemy mieli już małe Ptasie to na pewno będzie stał w ich pokoju Póki co stoi na biurku i towarzyszy przy twórczych pracach 
Aniołek świąteczny.. jakie ma wypasione buty!!!
I malutkie cuda! Strasznie mnie urzekły.. Na pewno mi posłużą w nowym domu :) Zakochana jestem po uszy w stylu schaby shic a takie gadżety idealnie pasują!
A jakie cudowne wstążkowe przydasie..
 Dzięki tym przydasiom zrobiłam między innymi takie kartki, które się udało sprzedać!
Jestem bardzo zadowolona :) Co prawda kawy nie piję, więc oddałam Przyjaciółce a kadzidełka Bratu, bo mnie osobiście duszą, ale reszta wspaniała, cudowna.. 

Podsumowując całą zabawę jestem bardzo zadowolona i na pewno będę brała udział w kolejnych! Ale tylko tutaj.. Ale to też jest inna historia na osobny wpis:)

Dziewczynom serdecznie dziękuję za współprace i za prezenty!!!

Serdecznie pozdrawiam i do kolejnej zabawy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz